ბიზნესები, რომლებმაც გააპროტესტეს Twitter რეკლამის შეწყვეტა

ნოემბერი 28, 2022

Media Matters for America-ს გამოკითხვის თანახმად, Twitter-მა დაკარგა თავისი საუკეთესო რეკლამის განმთავსებლების ნახევარი მას შემდეგ, რაც ილონ მასკმა სერვისი ოქტომბრის ბოლოს შეიძინა.

ქსელის ტოპ 100 რეკლამის განმთავსებელმა, რომლებმაც ერთად დახარჯეს დაახლოებით 2 მილიარდი დოლარი 2020 წლიდან, გავრცელებული ინფორმაციით, ბოლო კვირებში გაწყვიტეს კავშირი Twitter-თან.

ბუნებრივია, საზოგადოება აღაშფოთა მასკის ექსტრემალურმა არჩევანმა. მაშინ მსოფლიოში უმსხვილესმა კორპორაციებმა პროტესტის შედარებით მკაცრი ფორმა გამოიყენეს და Twitter-თან ბიზნესი შეწყვიტეს. ბიზნესებმა გამოთქვეს შეშფოთება საიტის კონტენტის კონტროლის პერსპექტიული ახალი ტაქტიკის შესახებ და იმაზე, თუ როგორ შეიძლება ამ რეგულაციებმა ზიანი მიაყენოს მათი ბრენდების აღქმას.

გთავაზობთ იმ კომპანიების სიას, რომლებმაც პროტესტის ნიშნად Twitter-ზე რეკლამების განთავსება შეწყვიტეს:

Abbott Laboratories
Allstate Corporation
AMC Networks
American Express Company
AT&T
Big Heart Petcare
BlackRock
BlueTriton Brands
Boston Beer Company
CA Lottery (California State Lottery)
CenturyLink (Lumen Technologies)
Chanel
Chevrolet
Chipotle Mexican Grill
Citigroup
CNN
Dell
Diageo
DirecTV
Discover Financial Services
Fidelity
First National Realty Partners
Ford
Heineken N.V.
Hewlett-Packard (HP)
Hilton Worldwide
Inspire Brands, Inc.
Jeep
Kellogg Company
Kohl's Department Stores, Inc.
Kyndryl
LinkedIn Corporation
MailChimp
Marriott International, Inc.
Mars Petcare
Mars, Incorporated
Merck & Co.
Meta (Facebook, Instagram)
MoneyWise (Wise Publishing)
Nestle
Novartis AG
Pernod Ricard
PlayPass
Coca-Cola Company
The Kraft Heinz Company
Tire Rack
Verizon
Wells Fargo
Whole Foods Market IP
Yum! Brands


twitter-ის ილონ მასკის მფლობელაობაში გადასვლის შემდეგ მუდმივად მიმდინარეობს ცვლილებები, რომლებიც უარყოფითად მოქმედებენ პლატფორმის ფუნქციონირებაზე.შეცვლის თუ არა მასკი გადაწყვეტილებას, უცნობია, თუმცა საზოგადეობის უკმაყოფილება დიდია და უცნობია რამდენად გაუძლებს Twitter-ის აუდიტორია ასეთ შეზღუდვებს და ცვლილებებს.