საგარანტიო პირობები

პატივცემულო მომხმარებელო!

კომპანია „ბიონი" მადლობას გიხდით თქვენს მიერ გაკეთებული არჩევანისთვის და ნდობისთვის, ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ დავაკმაყოფილოთ თქვენი მოთხოვნები და შემოგთავაზოთ საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი უახლესი ტექნოლოგიები.

გაუგებრობის თავიდან აცილების მიზნით, გთხოვთ, გაეცნოთ საგარანტიო მომსახურების პირობებს და ყურადღებით შეისწავლეთ საექსპლუატაციო პირობები.

საგარანტიო პირობები:

საგარანტიო მომსახურეობა ხორციელდება ავტორიზებულ სერვის ცენტრებში საგარანტიო ტალონში მითითებულ მისამართებზე:

  • გარანტია ვრცელდება ტექნიკის იმ დაზიანებაზე, რომელიც განპირობებულია საწარმოო წუნით.
  • საგარანტიო მომსახურეობის მისაღებად უნდა წარადგინოთ „ბიონი" -ის საგარანტიო ტალონი, ასეთის არსებობის შემთხვევაში, საგარანტიო ტალონში აუცილებლად უნდა იყოს აღნიშნული მიმღების ვინაობა, საქონლის შეძენის თარიღი, შეძენის ქვითარი, პასუხისმგებელი თანამშრომლის და მიმღების ხელმოწერები, წინააღმდეგ შემთხვევაში ამ პროდუქტს საგარანტიო პირობები არ შეეხება.
  • საგარანტიო პირობები არ ითვალისწინებს ახლით შეცვლას

საგარანტიო პირობები არ ვრცელდება:

  • ოპერაციული სისტემის, პროგრამული უზრუნველყოფის ნებისმიერ დაზიანებაზე.
  • ტექნიკაზე, რომელიც ფიზიკურად არის დაზიანებული მაგ: გატეხილი, გაბზარული, გაკაწრული, დამწვარი, ასევე წყლით ან თხევადი ნივთერებით გამოწვეულ ნებისმიერ დაზიანებებზე. მათ შორის იმ შემთხვევაში თუ მოდელის სპეციფიკაში მითითებულია დაზიანების საწინააღმდეგო ფუნქციის არსებობა.
  • ტექნიკაზე რომელიც არასტანდარტული ქსელის ძაბვის ზემოქმედების შედეგად არის დაზიანებული.
  • ტექნიკაზე რომელზეც აღინიშნება გარეშე პირით გამოწვეული შეკეთების მცდელობები.
  • არაკვალიფიცირებულად ან დაუდევრად მოხმარებული ტექნიკის დაზიანების შემთხვევაში.
  • საგარანტიო ფურცლის გადაკეთების დაკარგვის ან დაზიანების შემთხვევაში.
  • ტექნიკაზე, რომელზეც არ იკითხება სერიული ნომერი.
  • სახარჯ მასალაზე (კარტრიჯზე, დისკებზე . . . . . . )
  • მონიტორის, ნოუთბუქის, ფოტოაპარატის ან ტელეფონის ეკრანის განსაზღვრული რაოდენობის მკვდარ წერტილებზე, დეტალური ინფორმაცია იხილეთ ტექნიკასთან თანდართულ ფაილში
  • სმარტფონების, პორტალური კომპიუტერების, მონიტორების, ტაბების, ნოუთბუქების ციფრული ფოტოაპარატების კაბელებსა და აქსესუარებზე.

დამატებითი ინფორმაცია:

  • კომპანია „ბიონი" არ აგებს პასუხს არალიცენზირებული პროგრამების გამოყენებისას ტექნიკის არასტაბილურ მუშაობაზე.
  • დაზიანებული პროგრამული უზრუნველყოფის აღდგენა ფასიანია და ანაზღაურდება მომხმარებლის მიერ.
  • დაზიანებული ტექნიკის ტრანსპორტირება სერვის - ცენტრამდე და პირიქით, ხორციელდება მომხმარებლის მიერ ან მისი ხარჯით.

კომპანია „ბიონი" ვალდებულია, შეაკეთოს დაზიანებული ტექნიკა საგარანტიო პირობებში, მითითებული პირობების შესაბამისად. სერვის ცენტრში მიღების მომენტიდან 45 დღის განმავლობაში.

თუ შეძენლილი პროდუქტის, შეძენიდან 5 სამუშაო დღის (არ შედის შაბათი კვირა და ოფიციალური დასვენების დღეები) განმავლობაში აღმოჩნდა ქარხნული წუნი, მყიდველმა უნდა მიიღოს შესაბამისი სერვის ცენტრის დასკვნა, არსებული წუნის თაობაზე და ნივთი სრული კონპლექტაციით და შეფუთვით, ფიზიკური დეფექტისა და ნაკაწრების გარეშე უნდა წარადგინოს სერვის ცენტრში. ახლით შეცვლა ხდება იგივე პროდუქტით, ხოლო თუ იგივე პროდუქტი არ აღმოჩნდა მაღაზიაში, შეიცვლება იმავე ბრენდის იგივე ან უკეთესი ტექნიკური მახასიათებლის სხვა პროდუქტით. იცვლება მხოლოდ დეფექტური ნივთი და არა სრული კონპლექტაცია.

ყურადღება!

სპეციფიკაციაში მითითებული დაზიანების საწინააღმდეგო ფუნქცია, ამცირებს მაგრამ არ გამორიცხავს ამ დაზიანების ალბათობას, მომხმარებელი ვალდებულია დაიცვას შეძენილი ნივთი მექანიკური, თერმული და ჰიდრო დაზიანებისაგან.