ხშირად დასმული კითხვები

1) რა დროს სჭირდება ნივთის ჩაბარებას?

აღნიშნული დამოკიდებულია თუ გეოგრაფიულად სად გვიწევს ნივთის მიწოდება. თბილისი: შეკვეთიდან 1-2 სამუშაო დღის ვადაში, რეგიონები: შეკვეთიდან 2 სამუშაო დღის ვადაში.

2) როგორ შევუკვეთო ნივთი?

დაგვიკავშირდით ჩვენს ნომერზე (032) 2 04 10 19 ან დატოვეთ თვქენი საკონტაქტო ინფორმაცია შესაბამის ველში და შემდგომ ჩვენი ოპერატორები დაგეხმარებიან.

3) გაქვთ თუ არა განვადება?

ჩვენთან მოქმედებს რამოდენიმე ბანკი განვადება,ესენია: საქართველოს ბანკი,კრედო და თიბისი ბანკები,სფეის განვადება. დამატებითი დეტალები იხილეთ ლინკზე.

4) როგორ მოქმედებს საგარანტიო პირობები?

ყველა ნივთს აღწერაში მითითებული აქვს საგარანტიო ვადა, დამატებითი ინფორმაციისთვის დაგვიკავშირდით ცხელ ხაზზე (032) 2 04 10 19,ან იხილეთ ბმულზე  საგარანტიო პირობები.

5) რა ღირს ტრანსპორტირება?

ჩვენ გთავაზობთ მიწოდებას მთელი საქართველოს მასშტაბით.

200 ლარამდე ღირებულების ნივთის მიწოდება თბილისში 5 ლარი.

200 ლარის ზემოთ ღირებულების ნივთის მიწოდება არის უფასო თბილის მასშტაბით.

რეგიონებში მიწოდების ღირებულება განისაზღვრება მანძილის მიხედვით,საშუალოდ რეგიონში მიწოდება 10-დან 18 ლარამდე მერყეობს.

6) ნივთის შეკვეთა ვებგვერდზე ხდება?

დიახ, შეკვეთა ხდება ვებგვერდზე ან უშუალოდ ოპერატორთან კომუნიკაციით.თქვენ გეძლევათ საშუალება შეარჩიოთ სასურველი ნივთი სახლიდან გაუსვლელად.

7) როგორ გამოიყურება ნივთი რეალურად?

ყველა ნივთს თანდართული აქვს პროდუქტის მწარმოებლის მიერ შექმნილი ფოტოები,ჩვენ უდიდეს მნიშვნელობას ვანიჭებთ ვიზულურ მხარეს და ვცდილობთ მაქსიმალურად ბევრი და სხვადასხვა რაკურსიდან გადაღებული ფოტოები შემოგთავაზოთ.

8) შეკვეთა დავაფიქსირე, რამდენ ხანში დამიკავშირდებით?

ჩვენი ოპერატორების გუნდი გამოირჩევა მაღალი ოპერატიულობით, რაც იმას ნიშნავს რომ ჩვენი მიზანია უმოკლეს ვადაში დაგიკავშირდნენ და მოგაწოდონ სასურველ ინფორმაცია. დამატებითი ინფორმაცისთვის შეგიძლიათ დაგვიკავშირდეთ ნომერზე (032) 2 04 10 19.

9) როგორ ხდება ხელზე შეძენის შემთხევაში ანგარიშწორება?

ხელზე შეძენის შემთხევაში ანგარისწორება ხდება კურიერთან, ნივთის ჩაბარების შემდეგ, ამ ეტაპზე მხოლოდ თბილისის მასშტაბით.